Rólunk

Hatósági engedélyezés előtt álló megoldásunk több szakmai szervezet közös eredménye, a rendszerben minden résztvevőnek megvan a maga jól körülhatárolt feladata:

  • Laurel Számítástechnikai Kft.: 24 éve szolgálja a hazai kereskedelmi szektort, annak vezető informatikai és rendszerszállítója. Országos lefedettsége, tőkeereje és az elmúlt időszakban általa fejlesztett és beüzemelt több ezer online pénztárgép szinte kötelezte a vállalkozást arra, hogy Felügyeleti Szolgáltatóként is stabil támaszt kínáljon az automatákat üzemeltető vállalkozások számára. (http://www.laurel.hu)
  • S+M Gmbh: Németország egyik dinamikusan fejlődő, 30 éve a piacon levő telemetria-szolgáltató vállalata, az ezt kiszolgáló egységek gyártója, melyből több mint 20.000 darab működik Európában. (http://www.sm-gmbh.com)

Mi az a telemetria és miért jó, mit jelent egy kiterjedt telemetria-szolgáltatás?

A telemetria távolról végzett mérést és adattovábbítást jelent, itt az élelmiszer-automaták működésének.

7 nyomós érv a telemetria szolgáltatás mellett
  • A Laurel megoldása gyártótól függetlenül bármilyen típusú automata esetén működik (MDB, BDV, Executive), ezért akkor is egy felületen látja a gépeket, ha sokféle eszköze van. Ezt pillanatnyilag más nem tudja biztosítani.
  • Lehetővé teszi az értékesítés áfa-körönkénti (18% vagy 27%) bontását.
  • Az árbevétel adatai hatékonyan tárolhatók, az egység, a készpénzes és kártyás fizetéseket is figyeli, valamint követhető, hogy melyik áru fogy a leggyorsabban, így az automaták töltését jobban tudja tervezni.
  • Segítségével az automata állapota bármikor akadálytalanul és hatékonyan felügyelhető – az automaták jelzéseinek továbbítása a kezelőhöz valós időben történik, így a leállás, kiesés és készlethiány jelentősen csökken.
  • Az automata érzékelőinek köszönhetően értesítőt küld, ha illetéktelen ajtónyitás, kasszaürítés vagy a tubusokból való pénzfelvétel történik az eszközön.
  • Nincs több felesleges látogatás, utazás. Az automatákat csak akkor kell személyesen látogatni, ha a rendszer jelzi, hogy beavatkozásra (ürítés, feltöltés vagy javítás, karbantartás) van szükség.
  • Az alkalmazás az összes automatát menedzseli, így segít a karbantartó utak optimalizálásában is.
Mindezek az üzleti előnyök csökkentik a vállalkozók költségeit (üzemanyag, munkaóra), megszüntetik a készlethiányt és csökkentik az üzemen kívüli időszakokat. A telemetria szolgáltatás egy webes felületen érhető el (akár mobiltelefonról), használata jelszóval védett.

Ön üzemeltető?
Ne csússzon ki a határidőből!

Regisztráljon oldalunkon, hogy az Ön számára megfelelő szolgáltatási csomagot ajánlhassuk cégének.